Möij! :D

Eli kuten sanoin, tänään minun piti tehdä se postaus >8)

Okei, päivä alkoi Valen champilla, johon menin Starkulla, koska en jaksanut hakea Wiliä, ja Starkku on parempi ku Wili cB Mutta, tultiin 11, joka oli mulle yllätys kun oltiin g1 ja Starkku oli vasta level 6 O.O Kumminkin, kävin hakees sen reedem coden, ja rakastuin siihen ihanaan paitaan joka siitä tuli ♥ 

Myöhemmin tulin takas sso, ja koulutin Starkkua oikein toden teolla. Käytiin goldissa vetääs radat, ja moorissa, ja tietty fortin kisaki tulee joka päivä tehtyä. Pääskin vihdoin levelille 7, ja päivän mittaan jopa 8lvl! :)

En saanu pakotettuu Dakoa starstablee, mutta kyllähän niitä kuvia tuli siltikin, suurin osa on koulutuksesta, ja sitten on mun ihasteluja Starkun askellajeista :DDD Mutku sen ravi ja laukka on niin aww ;___;♥

Khyl mä sen Dakon pakotan illalla tulemaan, vaikka mikä olis >:D

Nyt kuvia!

1.jpg

Haaaa, 11 >:D

3.jpg

Kattokaa nyt tota paitaa, se o nii ihana c:

4.jpg

Nyt racettamaan c8

5.jpg

Race race race.. ._____. Starkku on sillee "Nyt se taas alkaa :/"

7.jpg

Juujuu, kohta ollaan 7lvl! cB

6.jpg

Juokse Starkku, JUOKSE!

8.jpg10.jpg9.jpg11.jpg12.jpg

Kattotaa, ihana c: ♥

13.jpg

Tääki on aika ihana c:

14.jpg

THE END! :D

Sori mulla ei ole enempää kuvia kun en tehny oikeestaan mitään järkevää o.o (facepalm)

Mutta seuraavaa postausta odotellessa voitte vaikka.. öö...tehä jotain jännää c:

Täällä puhutaan asiaa! cx