Moi

Oli pakko kirjoittaa. Syy: Dako.

Eli tämä kyseenalainen henkilö haastoi minut johkii random juttuseen ja se onkin tässä ylläripylläri aiheen c8

Säännöt:
Kerro 11 asiaa itsestäsi
Vastaa haastajan 11 kysymykseen
Tee 11 kysymystä heille ketkä haastat
Haasta 11 ihmistä joiden blogilla on alle 200 lukijaa

IMG_2396.jpg

Ämmi ^


11 asiaa Sampasta:

1. Olen ihminen joka pelaa ssota
2. Olen jutellu Dakolle tänä kesänä eniten kaikista ihmisistä.. o.o
3. Oon surkea säästään sekä irl että url ;__;
4. Mun synttärit on 5.7.
5. Kävin tänä kesänä ratsastusleirillä sillon kun oli mun synttärit.
6. Olen iloinen koska enään puolet jäljellä.
7. Rakastan roolipelaamista.
8. Omistan irl koiran jonka nimi on Ämmi.
9. Yritän pakolla nukkua noin vartin kunnes huomaan että mun silmät on ollu auki kokoajan.
10. Mulla on ig käyttäjä @samanthabunnyrock
11. Ja nyt haluan vaan äkkiä vastaa kysymyksii c8

11 kysymystä Sampalle:

Mitä kuuluu? c:
- Parempaa kuin sinulle :3
Teetkö tubeen videoita?
- Teen.
Kertoisitko jonku kivan muiston?
- En o.o
Missä maissa olet käynyt? (muissa ko suomes)
- Norjassa, Ruotsissa, Turkissa, Egyptissä, Argentiinassa, Uruguayssa.
Kuinka kauan olet pelannut sso?
- Semmoset.. 2 vuotta?
Mille nauroit viimeksi?
- Merezonen videolle, jossa Watti huiskutteli Meren naamaa hännällä. Nauroin liikaa :'D
Jos muokkaat kuvia ja/tai piirrät, kumpi on kivempaa?
- Muokkaus on kivempaa.
Mitä odotat innolla?
- En kerro cB
Miten löysit sso?
- No, mä vaan etsin haulla "Horse Game" ja siihen tuli starstable, sitten klikkasin sitä ja kysyin mamilta että heihei saanko tän jne jne c:
Ootko pelannu aikaisempia starstable pelei/starshinea?
- Oon pelannut starshinea.
Oliko kivat kysymykset? :3
- Nope c:

Sitten Sampan mahtavat kysymyksen niille jotka ehkä maybe kenties haastan- eiku mitä
En haasta ketää.
Koska swägä.

Heihei! c8