Moi!
Kuten joku järkevä huomasikin jo, tämä apina on pitkän tauon jälkeen raahautunut kirjoittamaan postauksen ja laittamaan hieman seasoniin sopivamman ulkoasun. 8) En nyt muista millään mikä tuo yksi sana olikaan suomeksi... :c
Tänään, kolmaskymmenes ensimmäistä, on tuplaviikonloppu, joten menin ja ostin tonnin coinsseja :'D Tämän seurauksena hankin valkoisen issikan, jota kukaan ei huomannutkaan otsikkokuvasta... Ei KUKAAN 8DD
Issikan nimeksi tuli Mintcookie AKA Grim, ja sille teen pian esittelysivunkin tuonne missä kaikilla muillakin hevosilla on semmoinen c8 Mulla ei ole hirveesti asiaa, muutakuin se, että aion _yrittää_ kirjoitella useammin sun muuta, mutta luultavasti tämäkin yritys feilaa. No, aina on kiva unelmoida!
Täällä puhutaan asiaa! cx
lauantai, 30. tammikuu 2016
Paljon valkoista
sunnuntai, 22. marraskuu 2015
Ommaka oon taas tääl o__ö
Helou!
Joo.. Oon taas blogiin kirjoittamassa. Eheheh. MUTTA vain koska EPONAAAAAAA 8DD
Ehkä nyt alkaa järkevämmin. Keskiviikkona 18.11. tuli uusi paikka ssohon nimeltä Epona. Sinne laitoin heti kotitallini koska se on vaan niin ehana paikka ♥__♥ Ja sain tänään vasta tehtyä tehtävät koska olin viikonlopun pyjamabileissä nii en kerenny siellä edes avata konetta, vaikka se kyllä oli mukana. Pitemmittä puheitta mennään sekalaisiin kuviin jos tällä kertaa vuodatus antaa laittaa ne oikeassa järjestyksessä. Huoh.

Bellalla mennää 8)

Toi on vähän pelottavaa 8c
'
Jeah >8D nyt menoks!


Ei yhtää ihmisii tai mtn ö.ö

MORO HERMANNI! 8D

Aiks hiano kuvakulma


Jack mitä teet tääl...

... pitääks mun srsly allekirjoittaa noi kaikki .___.


NOU ei matikkaa xc

Nyt oon kyl samaa mieltä sun kaa, Jack on vähä epäluotettava.

Jeih c:

MÄ VIHAAN NÄITÄ KAUHUKAKAROITA D:<

Saatiinha me se kompassi jossai vaihees c8 aika hianosti tehty kyl





Takas Hermannin luoksee

Tää animaatio.

EIIIII APUA ET SAA MENNÄ SINNE BELLA KUOLEE SUN PAINOS ALLA D'8

VOI JUMANKEUTA HERPSA MITÄ MÄÄ JUST SULLE SANOSIN?

;__________;

Ehk tää täst :c


Ainaki Hermanni osaa istuus siel ku liimattuna o;

"Varokaa painava lasti tulos"

Uuu siistiii o.o

Varotaas vähän näit ansoi cB

Huih nyt pelottaa :c

APUA! o;

;-;

Selvittiii c8

Aukaistaan portteja..
¨
Tual näyttääs coolilt, mennääs sinne


Uu, nättii :3

Mä oon rakastunu Eponaan cx

Aukaistaan Edin portti..


Jes! 8D

Lets run!

Ihana tää suoviidakkoasia owo

Ah c:

Kotitalli vaihtu just (:

Sain kohtauksen

Tää on yks mun lempipaikoist kyl 8)

Ja tietty jossain vaihees pitää jäädä jumiin cB
Siin oli kaikki kuvat tällä kertaa, pitää kattoo jos jaksan päivittää tota bannerii, ku siihen napsin kivsui kuvia. Nyt kuitenkin meen viel tutkiin Eponaa ja kaikkee, moikka siis.
Täällä puhutaan asiaa! cx
sunnuntai, 11. lokakuu 2015
Random-lagi-lehtimaja-kiipeily-juttuja
Moi!
Pitkästä aikaa otin ehkä kuvia ehkä jostain syystä o; Mikä se syy on? Se on...
Se että tää blogi on kuollut c:
Nyt kirjoitan pidemmän jutun mitä oon tehny :'D Tosiaan, tässä ekana, oon poistanut Siilit jo kauan aikaa sitten, koska en vaan osannu ja se ei oikein vetäny ihmisii puoleensa se clubi... Nyt oon Autumn Tigers nimisessä clubissa - voin sanoa että siellä on ihan hullua porukkaa... Ja Dakoki tuli sinne emt miks owo Sit meil oli tos joku random puhelu ja kuvasin siistä gameplayta ( https://www.youtube.com/watch?v=AmIOTL46JJg ) Ja siitä tuli hyvin laginen 8) Entie miks mutta toi sso on alkanu lagimaan ihan sairaasti täs lähipäivinä xD Sit sain kans Lollin ja Nillan 15lvl, joten enään Iitta kaipaa koulutusta. Ja niistä kuvista puheen ollen... Tässä ne nyt on ja jaksoin jopa rajata ne ;'D

Suuri clubi o___________________ö


Sanoppa muuta :'D





Etsi Lollin jalat c:











Oon vähä loner mut c8

FAST FAST FAST


Taas loner vauhdissa >8D


Sit joku random Wilma piti meille tuntii c8


Tässä ollaan Dakon kaa puhelus ja Manda päätti karata 8)

Hyi Mandaa 8c (huomatkaa Dako juoksemassa pöydän luona paikallaan :'D)


Taistelu c8

Slurps.


... Dako r u alright? ö.ö

Okei, tässä vasta taito 8))

Manda hyökkäilee pahaa aavistamattomien kimppuun ;___;

Bussi tulee ja Dako on Lollin sisässä c8

Kukaan ei oo muuten huomannu mun uutta tyyliä, eihän? o;

Näkymätön-Dakota 8)

"I love horses" ja "I love Jorvik" cB

Vuorikiipeilijä Samppanen c8

VIUH!

Seikkailijat seikkailemassa seikkailussa c8

Etsi Manda cx
Tämmöstä tällä kertaa :'D Juuh, mitä tuossa olin puoli tuntia pulassa näiden kuvien kanssa kun ne ei suostunu tuleen oikeessa järjestyksessä, mutta ne on nyt miten on.. Suht. oikeessa järjestyksessä ne kait on xD
Täällä puhutaan asiaa! cx
sunnuntai, 6. syyskuu 2015
Pitkästä aikaa jtn .___.
Moro!
Pakkohan teille jtn on saatava. Joten..
Lyhyesti;
Olen suomi clubi The Hedgehogsin omistaja.
Lolli on 13lvl.
MOTIVAATIO ON ALHAALLA ;____;
.... Ei mulla muuta c8 Toivokaa että kirjoitan pian, sillä en tiä yhtään teenkö taas vuoteen postausta kun sso motivaatio alhaalla, koulukiirettä, kepparikiirettä, KIIRETTÄ D8

Täällä puhutaan asiaa! cx (maybe o.o)
sunnuntai, 9. elokuu 2015
Pakko kirjoittaa koska Dako
Moi
Oli pakko kirjoittaa. Syy: Dako.
Eli tämä kyseenalainen henkilö haastoi minut johkii random juttuseen ja se onkin tässä ylläripylläri aiheen c8
Säännöt:
Kerro 11 asiaa itsestäsi
Vastaa haastajan 11 kysymykseen
Tee 11 kysymystä heille ketkä haastat
Haasta 11 ihmistä joiden blogilla on alle 200 lukijaa
Ämmi ^
11 asiaa Sampasta:
1. Olen ihminen joka pelaa ssota
2. Olen jutellu Dakolle tänä kesänä eniten kaikista ihmisistä.. o.o
3. Oon surkea säästään sekä irl että url ;__;
4. Mun synttärit on 5.7.
5. Kävin tänä kesänä ratsastusleirillä sillon kun oli mun synttärit.
6. Olen iloinen koska enään puolet jäljellä.
7. Rakastan roolipelaamista.
8. Omistan irl koiran jonka nimi on Ämmi.
9. Yritän pakolla nukkua noin vartin kunnes huomaan että mun silmät on ollu auki kokoajan.
10. Mulla on ig käyttäjä @samanthabunnyrock
11. Ja nyt haluan vaan äkkiä vastaa kysymyksii c8
11 kysymystä Sampalle:
Mitä kuuluu? c:
- Parempaa kuin sinulle :3
Teetkö tubeen videoita?
- Teen.
Kertoisitko jonku kivan muiston?
- En o.o
Missä maissa olet käynyt? (muissa ko suomes)
- Norjassa, Ruotsissa, Turkissa, Egyptissä, Argentiinassa, Uruguayssa.
Kuinka kauan olet pelannut sso?
- Semmoset.. 2 vuotta?
Mille nauroit viimeksi?
- Merezonen videolle, jossa Watti huiskutteli Meren naamaa hännällä. Nauroin liikaa :'D
Jos muokkaat kuvia ja/tai piirrät, kumpi on kivempaa?
- Muokkaus on kivempaa.
Mitä odotat innolla?
- En kerro cB
Miten löysit sso?
- No, mä vaan etsin haulla "Horse Game" ja siihen tuli starstable, sitten klikkasin sitä ja kysyin mamilta että heihei saanko tän jne jne c:
Ootko pelannu aikaisempia starstable pelei/starshinea?
- Oon pelannut starshinea.
Oliko kivat kysymykset? :3
- Nope c:
Sitten Sampan mahtavat kysymyksen niille jotka ehkä maybe kenties haastan- eiku mitä
En haasta ketää.
Koska swägä.
Heihei! c8

