Moi C:

Nii munhan oli tarkoitus tehdä tää postaus jo monta päivää sitten mutta en khyllä saanu mitään aikaseksi :D

Mutta siis, viime postauksessa oli koulutusta, arvatkaa mitä tässä on cB (mietin oonko päivittäny Starkun sivut)

Starkku on 9lvl c: Huomasin just etten oo kirjottanu sitä sen sivuille mutta se ja sama, kirjotan tän postauksen jälkee sitten senkin sinne.. Mutta tosiaan, tässäkin tulee olemaan koulutusta.. mutta sitä enne miu pitää vaihtaa kuvat png:ksi c8

Nojaa en osannu nii vaa laitoin ne kuvat uudestaan :D

1.jpg

Sekoiltii Jennyn kanssa ennen klubikokousta :D

2.jpg

Jaha Napu... Jaha...

3%27.jpg

THATS SO TRUE

4.jpg

cB taideteos

5.jpg

Napu: "Heei, etsä nää mua :c"

6.jpg

XC oon sokee

7.jpg

MUTTA EI SIINÄ OO KETÄÄ KO NAPU VIKELTÄÄ TUAL ULKOON

8.jpg

Nää keskustelut c:

9.jpg

PONIPONIPONI

10.jpg

Voin sanoo, että jäin juttelee Dakolle nii en kerenny toho >___< KIITTI DAKO!

11.jpg

Kaunista C: Kuvat Sabinan kouluvalkasta

12.jpg

c8

13.jpg

Puhuttiin jostain KABAIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIsta C:

15.jpg

Kouluratsastusta näin XD mä luulin et MÄ oon se hias, mut mie olinki ekana.. o.o

14.jpg

Kokonais kuva C:

16.jpg

Piti mennä ympyrää nii sit mie menin >:D

17.jpg

Parempi kokonais kuva c:

18.jpg

Sit piti tehä jotain vähä haastavampaakin c:

19.jpg

Jeee! c: HYVÄ STARKKU!

21.jpg

Kivilampaat..

22.jpg

...ja itsemurhalehmä :)

20.jpg

Normaalit C:

23.jpg

8DDD

24.jpg

TYYLILLÄ ^.^

25.jpg

Ja taas..

26.jpg

MÄ EN UMMARRA TOTA POSSUU D8

27.jpg

Enkä sitä miks tää "lypsää lehmää" ja ei ees istu tos penkil :c

28.jpg

Tyyliä taas c:

30.jpg

.....Seinä C:

29.jpg

Tässä on hyvä viimeinen kuva tälle postaukselle c: Lel

Mutta siis, nyt mie käyn päivittää Starkun sivut ja meen ite lenkille 8)

Täällä puhutaan asiaa! cx