Lääh.. heih..puuh...

MÄ PALAN IHAN OIKEESTI TÄÄLLÄ ON IHAN SAIRAAN KUUMA >.<

Mutta siis, olikoha tarkotus tehdä tätä postaustakin..
Viimeiaikenia- OSAAN TAAS KIRJOITTAA XCCC

Viimeaikoina on tapahtunut sitä sun tätä, esim. olen vaihdellut hiustyylejä, ja ja ja.. vaihdoin kotitallin tossa joku päivä Stevelle, jostain pakollisesta mielenterveyshäiriöstä, ja ja... -sönkkää- MITÄ MUUTA MÄ OON TEHNY ;___; Ainii, tossa joku päivä sitte (keskiviikkona) tuli nämä quarterhevoset :3 Niillä on kivat westernaskellajit (kyllä, kaikki yhteen pötköön) mut niitte kaulat o vähä random o.o

Jos kukaan ei ole huomannut, tai umartanut nii Tan harrastaa joogaamista, eli kun joku tulee sen luo juttelemaan, se rupee joogaamaan koska se ei oikeasti haluais jutella meijjä kaa c8

Tänää kävin kouluttaa pitkästä aikaa Summeria -tässä kohdassa Samppa miettii pitäisikö hevosten sivut päivittää- ja se pääsi lvl 6 VIHDOIN xc Mutta koska ei ole muuta kerrottavaa, nii siirryn kuviin koska musta tuntuu, et ko tää miu teksti on tämmöstä randomsönköttämistä, nii kukaa ei jaza lukee tätä cx

2.jpg

Ou mai gaas DB miks mä tein tän.. :c

3.jpg

Kattokaa ny kui ihana laukka niillä o ;__;              ^^^musta quarter^^

4.jpg

^^ ruskee c8^^

5.jpg

^^palomino^^ (joka on supersuosittu)

6.jpg

Kattokaa sen peruutusta c: (khyllä, stalkkaan ihmisiä cx)

7.jpg

ARVATKAA KUKA 8D

8.jpg

HMMMMM...

10.jpg

Oisko vaikka Nilluralillura? c:

11.jpg

Khyllä se on Nilluskalilluska c:

12.jpg

Dako antoi meille paremman katsauksen mustasta :3

13.jpg

Ventataas sitten Dakoa..

14.jpg

SIELTÄ TULEE DAKOTA MOONYARD MAAILMAN MESTARI! 8D (kuva on aika swägän kokone cB)

15.jpg

Parempi kuva c:

16.jpg

TEKSTI >.< D8 >.< D8 -Samppa ragee-

17.jpg

Toivottavasti on apua c:

18.jpg

TÄNÄÄN TULIN SSO 8D

19.jpg

Voij eij :c

20.jpg

Piti mennä ostaas heinää ko ei ollu :c

21.jpg

Kute kuvasta näkyy c8< (olen HIUKAN muokannu kuvaa cB)

22.jpg

Nyt mä ostin paljo heinää..

23.jpg

Oon taas hianosti muokannu eiks joo? c:

24.jpg

KOTITALLIIIIIN 8DD

25.jpg

Hoitohoitohoitohetki c:

26.jpg

Jippii, se on ilosempi ku äskö c:

27.jpg

Tää kanssa c:

28.jpg

No... tätä ei lasketa c: (en ees jazanu näyttää ainon cx)

29.jpg

Kuka olisi huva..

30.jpg

Hän ei ole huva mutta seki pitää kouluttaa nii .. ;___;

31.jpg

Vaatteen vaihtoon c(:

32.jpg

MUODONMUUTOS! 8D

33.jpg

(taustalla on mustien varjostajien kerho ;__;)

34.jpg

MENEMENENENENEENNNENNENENENENENEN D8

35.jpg

Hyppy o nii hiano että oli pakko kuvata cB

38.jpg

POSEERAUKSEEN ON AINA AIKAA 

36.jpg

Tää on muutes aika cool c:

37.jpg

Wuhuu c8 (toi ei näy kunnolla mut 6lvl)

41.jpg

Siinä teille parempi kuva tästä c:

39.jpg

Minnehä mä olin ees menossa täsä? o.o

40.jpg

No.. kai mooriin? xD

42.jpg

Khyllä c: Siinä Seppä Samunen c:

43.jpg

Siis.. tossa on joku tientukko tai jotain D:

44.jpg

MUR D8<

46.jpg

Hias hevonen .___.

45.jpg

Joogamestari, Tan... Moorelendi c:


47.jpg

Hyppy on niiiiin hiano c8

48.jpg

Sitte mä ostin tämmöset hianot hiukket, mut ..

51.jpg

Ei ne ollu kovi kauaa päässä :P

52.jpg

HEIPPA 8D

Miulla ei ole tähän loppuun mitään lisättävää, muuta ko ny kerron että ton hianon vaatteiden ja hiusten oston jälkee miun pitäs alkaa säästää tonnia sc, joten en tiedä miten selviän tästä .. 8/

Täällä puhutaan asiaa! cx